GY.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések – GY.I.K.
Mennyi időn belül kapom meg a csomagot?
Várhatóan 1-3 munkanapon belül megérkezik a csomagja. A termék adatlapján a várható szállítási nap feltüntetésre kerül. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az ott megadott szállítási idő tájékoztató jellegű. A pontos szállítási időpontról a GLS futárszolgálat fogja Önt tájékoztatni.
A csomag érkezését megelőzően, a rendelése során megadott telefonszámra kapni fog egy egyeztető telefonhívást a futártól, amelyet pár percre rá már át is vehet.
Amennyiben rendelésétől számított 5 munkanapon belül nem kapja meg a csomagot, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A bruttó 19.990 Ft-ot meghaladó kosárérték felett INGYENES a házhozszállítás.
Ennél alacsonyabb kosárérték esetén a szállítás egységesen bruttó: 1.290 Ft -ba kerül.
Átvehetem személyesen a termékeket?
Igen, a termékek személyes átvételére és megvásárlására is van lehetőség a mintaboltunkban. A pontos címünk: 5300 Karcag, Dózsa György út 3. Szeretettel várjuk minden hétköznap 900-1600, valamint szombaton 800-1200 között.
Milyen szállítási módok vannak?
A következő szállítási módok közül választhat:
- Házhozszállítás futárszolgálattal
- GLS csomagpontra történő szállítás
- Személyes átvétel
Milyen módon fizethetek?
A következő fizetési módok között választhat:
- Utánvétel: Készpénzzel vagy bankkártyával is tud fizetni a futárnak a kiszállításkor. Az utánvétel díja bruttó 390 Ft.
- Banki előre utalás: Számlaszámunk: 70100114-11070818-00000000 AgroPerfekt Kft (ebben az esetben a rendelést csak az utalás beérkezése után küldjük ki)
- Mintaboltunkban való átvétel/vásárlás esetén fizethet készpénzzel, bankkártyával
- OTP SimplePay: Biztonságos bankkártyás fizetés
Kihez fordulhatok reklamáció esetén?
Panasz esetén, kérjük írjon a info@perfektnatura.hu e-mail címünkre,
vagy keressen bennünket telefonon a +36 30 820 2916-os telefonszámon, hétfőtől – péntekig 800 – 1530 óráig.